Så härligt

Mmmm indeed it was.... Så här kan man summera dagens hojtur, allt bara fungerade. Ni vet den där känslan man kan få ibland när varje kurva känns pefekt, hojjen svarar direkt och allt bara fungerar. Den känslan hade jag i stort sett under hela min tur idag och det var helt enkelt sjuukt nice. Tidigare idag när jag var ute och gick regnade det som fan men det varade bara en stund och sedan sprack det upp och under hela min hojtur sken solen så fint. Dock blåste det som fan, men av någon konstig anledning så störde det inte mig lika mkt som det brukar göra. Idag njöt jag mer av hur jävla nice man kan acca med vinden i ryggen på väg ut ur Lund:P

Ha de göttans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0