En fundering

Avtar folks förmåga att köra bil med ökad inkomst? Ju fetare bil dessto sämre kör ju folk, flådiga mercedes saknar bllinkers och det verkar inte som att förarna av dessa bilar bryr sig det minsta om övriga trafikanter. Det som fick mig att börja tänka på detta är att nu idag när jag och Elin var ute och åkte så körde en BMW ut halvvägs i vägen innan han såg mig, då stannade han där så att jag fick svänga ut i spärrområdet för att kära förbi. Detta och andra konstiga situationer uppstår ofta vid denna utfart och därför började jag fundera på en anledning. Den anledning jag nu tror föreligger är att detta är en utfart ifrån en golfbana och att den största delen av de som spelar där är folk i feta bilar. Bara en tanke...

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0