Fy fan va nice!

När jag efter helgen körde hem ifrån Falsterbo så hade jag i princip motorvägen för mig själv. Solen smög sig ner över horisonten och luften var sådär härligt fuktig och kall. Precis sådan luft som får förbränningsmotorer att leverera extra bra. Inte för att jag för den delen körde så fort som man kanske kan tro efter inledningen på detta inlägg men visst rullade det på. För att slippa ligga bakom en seg hästlastbil hela vägen ut till E6 så gjorde jag ett filbyte och en rondellkörning som i princip innabar en omkörning men som var helt laglig. Efter att jag gjort den såg jag att hästlastbilen tydligen körde ännu segare än jag tidigare förfarat och detta gjorde mig bara så jäkla glad helt enkelt. Sådant brukar man ju aldrig lyckas med annars och då bli fånge bakom segisar. Hade ingen bild på detta men tänkte att jag istället slänger in en ifrån en tidigare tur som gjordes ut till Falsterbo.



Riktigt nice väg var det, nylagd asfalt och allt. (riktig asfalt!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0