Sommaren när den är som bäst!!!

Idag efter jobbet tänkte jag att en sådan här fin sommarkväll helt enkelt bara inte får gå till spillo. Tänkt och gjort, istället för att bara sitta hemma och fisa så packade jag en väska, tog hojjen och åkte och köpte en baguette och gav mig sedan av mot Dalby stenbrott. Där la jag mig i gräset, tittade på en klarblå himmel och åt min kvällsmat. Kan det bli mycket bättre eller? mm det kan det faktiskt för jag passade även på att ta mitt premiär dopp i stenbrottet, och det var inte alls så kallt som jag trodde och som alla andra säger. Jag tyckte det var så gött att jag var tvungen att simma en extra sväng och sen bara ligga där och (försöka) flyta. Efter att jag torkat och knaprat i mig de sista kexen begav jag mig sedan ut på en lång lång tur, två timmar senare sitter jag nu här och skriver detta. SÅ ska en sommarkväll vara.





På vägen hem mot Lund fick jag se att det inte bara är mc-åkare som njuter av de fina sommarkvällarna utan även ballongflygare. Lite komiskt att jag i början av min tur mötte följebilen.... ser ganska ballt ut. Skulle gärna testa någon gång.



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0