Vad kan stoppa mig?

Har redan trotsat småregnet med att åka 1,5mil inlines. Så varför ska man inte avsluta en skön dag med en skön mc-tur? Tror det får bli så faktiskt, kanske en tur till kusten och några goa kurvtagningar på vägen dit.

För övrigt kan jag berätta att kossorna är tillbaka på kossvägen! haha körde där i fredags för att kolla om det fortfarande är lika gött att köra där, och det kan jag lätt konstatera att det är. Ett lite komiskt tillägg var att när jag körde, timeade Elins pappa perfekt i en rondell på vägen på sjöbo. Elin hade åkt med buss tidigare och skulle hämtas i Sjöbo, så antagligen blev det bara så perfekt när jag valde att köra en sväng åt det hållet en stund efter det att Elin gått hemifrån. Komiskt var det iaf, jag bara: hmm jag känner igen den bilen... Var tvungen att köra om för att kolla och sen kan man ju inte dra av på gasen så det blev till att ligga kvar i omkörningsfilen.

Näe nu ska jag ta en tur, ha de gött alla och hoppas ni är ute och kör när vädret tillåter!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 04:18:46
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Oskar

Tjena. Tack du. Alltid roligt när folk tycker om det man skriver.

2011-07-13 @ 19:35:45
URL: http://mckillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0