Så jävla nice!

Kvällens runda på ca: 1,5h gick via Eslöv S. Sandby och Veberöd. Hela tiden sken solen ett orangeaktigt sken från en disig himmel. Mycket störande ljus även om det såklart var jätte fint:P När jag körde utanför Eslöv så såg jag cirka 30hjortar som låg och idislade (om nu hjortar gör sånt) vid sidan av vägen. Hjortar är sjukt softa djur, trots att jag kom mullrande på vägen rörde de sig knappt. När jag sedan närmade mig Veberöd så körde jag om Torna Hällestad och passerade då delar av revingehed, det kan jag lätt säga att så jävla många kossor somjag såg på dennan turen idag har jag nog aldrig sett på någon tur tidigare. Orkade inte ens bry mig om att räkna dem, det var bara kossor, kossor och kossor så långt man såg:P Riktigt nice sommarkvällskänsla idag asså, fortfarande såhär vid åtta tiden det 16 grader och sol ute. Sånt gillar jag starkt... Ska försöka komma ihåg att stanna och ta kort på mina turer, har varit bättre på det förr vet jag. Kul att ni läser förresten! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0