Datorn har lagt av men hojjen rullar..

Märkligt att minnet är så dåligt att det blir svårt att upprätthålla någon sorts kontinuitet här på bloggen. Men i vilket fall så har min laptop bestämt sig för att bråka rejält och är därför nu på felsökning/reparation. Får försöka såhär ifrån iphonen istället, verkar än så länge gå rätt bra;) Har haft några riktigt goa turer nu de senaste dagarna, firade att jag nu har påsklov med en rejål tur runt halva skåne:p Elin bara skakade på huvudet när jag berättade hur jag kört. Grymt fint runt bokskogen såhär på våren, tycker det är lika ballt varje år, återigen det här med minnet kanske... En sak som är säker angående mitt minne är dock att det fortfarande kommer ihåg alla goa småvägar häromkring och det är ju liksom en förutsättning för att hojturerna ska bli så perfekta som de oftast är. Klantade mig dock ganska så grovt igår, på vägen vid häckeberga stod det varning för översvämning i en sänka. Vattnet täckte bara några meter så jag saktade inte in speciellt mkt... Något man borde gjort. I vattenpölen gömde sig nämligen ett ganska så rejält potthål som jag naturlgtvis körde rätt i. Ajaj säger mina handleder idag och hade inte tanken varit så bred på min hoj kunde det gjort rejält ont. Nu fick ljumskarna ta smällen istället. Thats all for now! Ta't lugnt på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0